Ma a katasztrofális eredmények mellett végül az androidos csúszka BlackBerry-t is belengette szeretett Kanadai vállalatunk.
Bontsuk a bejelentést két részre:
1. Android Priv:
Bontsuk a bejelentést két részre:
1. Android Priv:
Az androidos Priv jön és megmenti a személyes szféránkat a hakkerektol és a rossz indulatu szoftverktol, mindezt úgyhogy még mindig szükség lesz egy gmail-es email címre (remélem mindenki érzi az iróniát) , de a BES-sel együtt már egy nagyon ütőképes dolgot sikerült összehozni (ami egy nap szép kiszálló lehet amikor már mindent visz a víz). Egész konkrétan sikerült újra teremteni a BBOS dilemmát immáron androiddal. Magyarul ha a céges IT-s nem akarja nem fogsz "sznepcsetelni" és ezért a BlackBerry lesz a hibás újra. Ha pedig nincs admin a telefonod mögött akkor lesz egy fasza csúszkás telefonod, ami abból született, hogy egy S6 edge megerőszakolt egy Passport-ot és mivel nem védekeztek, bizony az utód már androiddal születik és a BB10-es gének pici töredéke öröklődött csak át ... de legalább lesz angry birds meg az a rengeteg olyan fontos alkalmazás annak (durva általánosítás következik) az androidos felhasználó tábornak aki egy kontaktot képernyőmentessel küld át vagy elkéri a telefonszámomat századjára mert telefont cserélt és elvesztek a névjegyei.
2. A BB10 jövője:
Ez a hajó konkrétan süllyed és az tartja a víz tetején, hogy anno nagy cégeket rá beszéltek a rendszerre és nekik legalább 2-3 év támogatás kelleni fog az utolsó meg vásárolt készülék után ez a számláló optimistán a 10.3.3. márciusi premierje után indul. Öröm az ürömben , hogy aki szereti a BB10-et fogja tudni még használni egy darabig, de én új készülékeket nem igazán várnék, maximum a Classic-ból egy upgrade-t, de még azon is őszintén meg lennék lepődve...
Akkor mi a jövő?
Minden csak nem telefon. A kínaiak anyag áron adják a csúcs hardvert, úgyhogy még a legnagyobb cégek (Samsung, LG) is bajban lesznek pár év múlva.
Természetesen a szoftver és az infrastruktúra az amiből a BlackBerry élni fog a jövőben, az más tészta, hogy ezeket úgy tudjuk majd kézbe fogni, hogy valami Samsung-on fog egy BlackBerry suit futni vagy autóban ülve a fedélzeti computer QNX alapú.
Hogyan jutottunk ide?
Egy csomó elkerülhető hibán át. Ezek közül talán a legnagyobb a marketing teljes hiánya. Amikor a BB10 már a kanyarban volt a Vodafone európai regionális vezetői meetingjen elhangzott az a kérdés, hogy ki használ még BlackBerry-t? 100 főből 1 tette fel a kezét és 2012-t írtunk. Nem is tudtak róla a világ egyik legnagyobb telekom cégének a felső és közép vezetői, hogy egyáltalán mire készül a BlackBerry, azok az emberek akiktől függ az, hogy mennyi készülék fogy. Három év alatt azt se sikerült elérni, hogy az átlag ember felfogja, hogy létezik még a gyártó. Nem a rossz termék vagy az alkalmazások hiánya vezetett a sikertelenséghez, hanem az el nem költött marketing dollárok, amelyek egy szuper rendszert és egy sok milliós fejlesztést küldenek a temetőbe szegény megboldogult Palm mellé.
2. A BB10 jövője:
Ez a hajó konkrétan süllyed és az tartja a víz tetején, hogy anno nagy cégeket rá beszéltek a rendszerre és nekik legalább 2-3 év támogatás kelleni fog az utolsó meg vásárolt készülék után ez a számláló optimistán a 10.3.3. márciusi premierje után indul. Öröm az ürömben , hogy aki szereti a BB10-et fogja tudni még használni egy darabig, de én új készülékeket nem igazán várnék, maximum a Classic-ból egy upgrade-t, de még azon is őszintén meg lennék lepődve...
Akkor mi a jövő?
Minden csak nem telefon. A kínaiak anyag áron adják a csúcs hardvert, úgyhogy még a legnagyobb cégek (Samsung, LG) is bajban lesznek pár év múlva.
Természetesen a szoftver és az infrastruktúra az amiből a BlackBerry élni fog a jövőben, az más tészta, hogy ezeket úgy tudjuk majd kézbe fogni, hogy valami Samsung-on fog egy BlackBerry suit futni vagy autóban ülve a fedélzeti computer QNX alapú.
Hogyan jutottunk ide?
Egy csomó elkerülhető hibán át. Ezek közül talán a legnagyobb a marketing teljes hiánya. Amikor a BB10 már a kanyarban volt a Vodafone európai regionális vezetői meetingjen elhangzott az a kérdés, hogy ki használ még BlackBerry-t? 100 főből 1 tette fel a kezét és 2012-t írtunk. Nem is tudtak róla a világ egyik legnagyobb telekom cégének a felső és közép vezetői, hogy egyáltalán mire készül a BlackBerry, azok az emberek akiktől függ az, hogy mennyi készülék fogy. Három év alatt azt se sikerült elérni, hogy az átlag ember felfogja, hogy létezik még a gyártó. Nem a rossz termék vagy az alkalmazások hiánya vezetett a sikertelenséghez, hanem az el nem költött marketing dollárok, amelyek egy szuper rendszert és egy sok milliós fejlesztést küldenek a temetőbe szegény megboldogult Palm mellé.
Én továbbra is BB10-et fogok használni amíg él a támogatás utána pedig remélem a legjobbakat.